Uw gegevens zijn veilig bij ons en wij zullen deze gegevens altijd netjes gebruiken. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we bij de website www.hurkmans-assurantien.nl allemaal doen met informatie die we over u te weten komen. Als u vragen hebt, of wilt weten wat we precies van u bijhouden, neem dan contact op met Hurkmans Assurantiekantoor BV.
Aanvragen offerte Wanneer u bij ons online een offerte aanvraagt, gebruiken wij uw persoonsgegevens om de aanvraag af te kunnen handelen. U kunt via de website een reisverzekering en een autoverzekering aanvragen. Voor de aanvraag van een reisverzekering vragen wij uw betalingsgegevens, geboortedatum, telefoonnummer, geslacht, gezinssituatie, NAW-gegevens en gewenste dekking. Hiernaast kunnen uw opmerkingen of vragen persoonsgegevens bevatten. Dit doen wij op basis van uw toestemming. Wanneer u na de offerteaanvraag besluit om geen contract bij ons af te sluiten, dan worden de gegevens bewaard tot drie maanden na de offertedatum. Voor de aanvraag van een autoverzekering vragen wij uw NAW-gegevens, betalingsgegevens, geboortedatum, telefoonnummer, e-mailadres, het aantal jaren dat u in het bezit bent van een rijbewijs, gegevens over de te verzekeren auto, het schadeverleden, het gebruik van de auto en de gewenste dekking. Hiernaast kunnen uw opmerkingen of vragen persoonsgegevens bevatten. Dit doen wij op basis van uw toestemming. Wanneer u na de offerteaanvraag besluit om geen contract bij ons af te sluiten, dan worden de gegevens bewaard tot drie maanden na de offertedatum.
Bemiddeling en Advies Mocht uit het contact een verzoek tot bemiddeling in verzekeringen of hypotheken ontstaan, dan sluiten wij een bemiddelingsovereenkomst. Om de overeenkomst naar behoren te kunnen uitvoeren verwerken wij uw persoonsgegevens. Op het moment van het sluiten van de overeenkomst wordt u geïnformeerd over welke gegevens benodigd zijn met welk doel. Wij bewaren uw gegevens zolang de bemiddeling en looptijd van het afgesloten product duurt, zodat wij u gedurende deze periode service kunnen verlenen. Nadat de looptijd voorbij is danwel op andere wijze de klantrelatie is beëindigd, bewaren wij de gegevens nog maximaal 3 maanden, tenzij wij wegens een wettelijke plicht de gegevens langer moeten bewaren, zoals de fiscale bewaarplicht betaalgegevens van 7 jaar.
Verstrekken aan derden Wij verstrekken uw persoonsgegevens aan derden in het kader van de bemiddelingsovereenkomst, zodat deze derden (verzekeraars en hypotheekverstrekkers) diensten aan u kunnen aanbieden. Daarnaast werken wij samen met enkele partijen om onze service te kunnen verlenen. Deze partijen ontvangen de hierboven genoemde persoonsgegevens van ons om ons te kunnen ondersteunen in de uitvoering van de overeenkomst met u. Onze partners zijn: |
|